سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته ها



آسمان تنگ شد و زهر هلاهل باریدن گرفت. لانه صهیون و ستم، فتنه از نو آغازید.
هتک حرمت کتاب آسمانی دین مبین اسلام ، جسارتی ست که جز از شقی ترین اقوام و بی ریشه ترین آنها که شولای برهنگی فرهنگی بر تن کرده اند بر نمی آید .
هر چه زمان می گذرد هماهنگی و هم دستی دولت جنایت پیشه آمریکا با صهیونیزم بین المللی در مبارزه با اسلام و اصولا دیانت و معنویت آشکار تر شده و هر روز صفحه سیاهی از فریب و نیرنگ و خیانت و شقاوت آنان در سینه تاریخ ثبت و ضبط می گردد.
اقدام چند آمریکایی افسارگسیخته و لاابالی در سوزاندن و هتک حرمت قرآن کریم، اقدامی شنیع و خفت‌باری است که بیانگر عمق استیصال و درماندگی جریان افراطی مسیحیت صهیونیستی از بسط و گسترش روزافزون اسلام در جهان بوده و اوج بی‌منطقی و خصومت‌ورزی صهیونیسم جهانی نسبت به اسلام عزیز و مسلمانان مظلوم عالم را نشان می‌دهد.
ما که مظلومیم، ما امت احمد هستیم
سر پیمان وفا، صلح محمّد هستیم
 این اقدام بلاشک در مسیر همان اهدافی صورت می‌گیرد که حادثه مشکوک یازده سپتامبر را جهت زمینه‌سازی برای لشگرکشی به کشورهای اسلامی خاورمیانه و در راستای ایجاد روحیه اسلام‌هراسی در غرب طراحی نموده است و دست تا مرفق آلوده صهیونیست‌های جنایتکار که در فلسطین، بی‌محابا مردم بی‌گناه را در برابر چشم جهانیان به خاک و خون می‌کشند در این جنایت خباثت‌آلود آشکار است.
قلب از فتنه صهیون و سیا، خونبارست
این نه از سوی نصاراست، ز استکبارست
خون بریزید و بسوزید، نه قرآن، ما را
یا که مصلوب، آن سان که زدید عیسی را
سکوت و چراغ سبز دستگاه‌های امنیتی دولت صهیونیستی آمریکا و طراحی و اجرای این سناریوی شیطانی در این کشور، برگ ننگین دیگری در کارنامه رژیم ایالات متحده آمریکا و رئیس جمهور به ظاهر تحول خواه آن است.
از پس لانه تان مرد به پا می سازیم
مشعل از سوخته حرف خدا می سازیم
بدون تردید سکوت در برابر این اقدام ننگین جایز نبوده و امت اسلامی و فریاد خشم و انزجار خود را بر سر جهانخوارانِ و دنیاگرایانِ بی‌منطق سر خواهند داد و قطعا این قبیل اقدامات، موجب تسریع در سقوط صهیونیست‌های جنایتکار، این رسوایان همیشگی تاریخ گشته و طومار سرنوشت ننگین آنان را هر چه سریعتر در هم خواهد پیچید.





نوشته شده در دوشنبه 89/6/22ساعت 12:49 عصر توسط حمیده بالایی نظرات ( ) |


 Design By : Pichak